Vastavirtaan!

AMI_Blogi_Vastavirtaan

Rovion ja Supercellin huikeiden nousujen jälkeen Suomi kaipaa lisää uusia, talouttamme kasvattavia toimijoita. Muutos on jo aluillaan. Kun älykkyys kytketään tuotannon lisäksi markkinoinnin ja myynnin prosesseihin, tulemme lähiaikoina näkemään menestystarinoita digitalouden voittajien lisäksi myös perinteisessä teollisuudessamme.

Hidastunut taloutemme tarvitsee elpyäkseen vastavirtaan kulkijoita. Siirtyminen tuotantoteknologioista viestinnän ja markkinoinnin teknologioiden maailmaan on todellisuutta Suomessakin. Tekemämme asiakaskysely ”Markkinoinnin uudistajat” tukee tätä väitettä. Kysely paljastaa, että 74 % yrityksistä siirtää painopistettään perinteisestä digitaaliseen markkinointiin. Uutiskirjeemme saaneet voivat ladata yhteenvedon itselleen uutiskirjeen lopusta.

Me Avaus Marketing Innovationsilla kuljemme mielellämme vastavirtaan. Erikoistumme uusien markkinoinnin teknologioiden hyödyntämiseen, myynnin kasvattamiseen ja brändin vahvistamiseen. Näemme edessämme mahdollisuuden tulla maailman parhaiksi uudessa teknologiavetoisessa markkinoinnissa.

Menestys tulee nopeasti uuden tekemisen, jatkuvan oppimisen ja jatkuvan optimoinnin kautta. Loputtoman suunnittelun aika on ohi, menestyvät yritykset tekevät suunnitelmat näkyviksi ja toiminnallisiksi.

Avaus Marketing Innovationsin uutiskirje on omistettu teille kaikille, jotka haluatte mielummin olla mukana syöksymässä aaltoja päin kuin kellumassa virran vietävänä. Luodaan yhdessä uutta markkinoinvetoista kasvua Suomelle.