Monikanavaisen markkinoinnin aamu 26.4.

Onko nyt monikanavaisen, personoidun markkinoinnin aika? Miten ison yrityksen muutosmatka tehdään käytännössä? Mitkä työkalut mahdollistavat yhtenäiset asiakaskohtaamiset läpi kanavien?

Avaus kutsuu sinut ja kollegasi tapahtumaan, jossa LähiTapiola kertoo miten toteuttaa kohdennettua markkinointia automaatiota hyödyntäen.

Avauksen asiantuntijat puhuvat markkinoinnin muutoksesta kohti yksilöllistä kohdentamista. Perinteisesti “osoitteellinen” ja “osoitteeton” markkinointi ovat olleet erillisiä saarekkeita omine tiimeineen ja välineineen. Monikanavaisuuden ja reaaliaikaisuuden vaatimukset murtavat nämä siilot. Datan hallinta ja analytiikka korostuvat. Miten tähän haasteeseen voidaan vastata?

Maailman johtava markkinointiteknologiayritys Adobe puolestaan kertoo työkaluista, jotka mahdollistavat markkinoinnin muutoksen. Adoben pilvi tarjoaa kaikki tarvittavat ratkaisut monikanavaiseen markkinointiin – uusimpana teknologia, joka yhdistää asiakkaan identiteetin turvallisesti yli kaikkien kanavien.

Ilmoittaudu heti! Paikkoja on rajoitetusti. Tilaisuus on maksuton.

Paikka ja aika: Casino Helsinki, Mikonkatu 17, Helsinki. Tiistaina 26.4 klo 8.30 – 11.00.

Ohjelma tiistaina 26.4.

8:30 – 9:00

Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00 – 9.15

Tervetuloa!
Kim Weckström, Partner, Avaus

9:15 – 9:45

Kuinka lunastaa yksilöllisen markkinoinnin lupaus kaikissa kanavissa
Anna Hakkarainen, Head of B2C, Avaus ja Jari Salojuuri, Head of Analytics, Avaus

9:45 – 10:10

Adobe Marketing Cloud and Identity-driven Marketing
Jo O’Connor, Solutions Architect, Adobe

10:10 – 10:25

Kahvitauko

10:25 – 11:00

Case LähiTapiola
Kirsi Juusti, Suunnittelujohtaja, markkinointi, LähiTapiola