Kuukauden henkilö: Terhi Villanova

AMI_Blogi_Headerkuva_04

Terhi Villanova aloitti helmikuun alussa Avaus Marketing Innovationsin Smart Advertising -yksikön vetäjänä. Terhi  haluaa tehdä maan tuloksellisinta ohjelmallista mainontaa asiakkailleen, tuplata yksikkönsä tuloksen  ja hyödyntää Avauksen pioneeri-asennetta kaikessa tekemisessään.

 

“Ohjelmallinen mainonta mullistaa markkinointia parhaillaan. Olen pitkään työskennellyt tulospohjaisen mainonnan ratkaisujen parissa ja Avauksella ollaan nyt muutoksen eturintamassa. On erittäin kiinnostavaa päästä johtamaan Avauksen nopeimmin kasvavaa liiketoiminta-aluetta, markkina vaikuttaa erittäin vastaanottavaiselle, sillä asiakkaat etsivät uusia, tehokkaampia vaihtoehtoja perinteiselle displaymainonnalle ja koko digitaalisen mainonnan suunnittelulle. Me haemme voimakasta kasvua älykkällä, luovilla mainontaratkaisuilla ja uudenlaisella mediasuunnittelulla – Verkostomme kattaa maailman johtavat toimijat kumppaninamme ja tiimissämme istuu alan kovinta kotimaista osaamista. Kykymme työskennellä datan kanssa markkinoinnin eri toimenpiteissä on poikkeuksellista jopa kansainvälisessä vertailussa,” tuumaa Terhi.

 

Avaus Marketing Innovationsin ratkaisut perustuvat analytiikan ja datan laajamittaiseen hyödyntämiseen erittäin kustannustehokkaan ja tuloksekkaan markkinoinnin ja mainonnan takaamiseksi. Esimerkiksi datan avulla pystytään kohdentamaan halutuille uusille ja olemassaoleville asiakkaille juuri heidän tarpeeseensa sopivaa sisältöä reaaliaikaisesti.

 

Kiinnostuitko? Kysy lisää: