Kuukauden henkilö: Jari Salojuuri

Newsletter_May_Kirjoitus_7_Blogikuva

Jari on ollut Avauksella jo vuodesta 2011 auttaen lukuisia asiakasyrityksiämme hyödyntämään analytiikkaa markkinoinnin arjessa. Puolisen vuotta sitten Jari siirtyi yrityksen Analytics -yksikön vetäjäksi.

”Markkinoijilla on edessään mielenkiintoisia ja haastavia aikoja, kun perinteinen kampanjointi tekee kuolemaa tehden tilaa uudenlaiselle, asiakaskokemukseen keskittyvälle tekemiselle. Yhä useampi asiakas odottaa yritysten käyvän heidän kanssa dialogia ja  tarjoavan yhtenäistä palvelukokemusta eri kanavissa, muistaen heidän aikaisemman asiointihistoriansa ja mielihalunsa. Kyvykkäimmät yritykset pystyvät jo ennustamaan asiakkaiden mielihaluja ja luomaan personoituja ja ainutlaatuisia asiakaskokemuksia. Data ja sen luova hyödyntäminen toimii tässä kaikessa mahdollistajana. Samalla datan, markkinoinnin ja asiakaskokemuksen raja hämärtyy. Sen vuoksi analytiikan tulee muuttua ja siirtyä lähemmäs varsinaista markkinoinnin ja asiakaskokemuksen tuottamista. Avauksella analytiikan keskeisimpinä tehtävänä on auttaa asiakkaitamme hallitsemaan dataa ja tuottaa erilaisilla ennustavan analytiiikan menetelmillä lisäarvoa automatisoituihin asiakasmarkkinoinnin ohjelmiimme. Henkilökohtaisesti näen Avauksen suurimman lisäarvon juuri siinä, kuinka yhdistämme datan, teknologian ja luovan suunnittelun monikanavaisissa markkinointiohjelmissamme” sanoo Jari.

Kiinnostuitko? Ota yhteys: